Swedbank otsustas edasi lükata sellele nädalavahetusele planeeritud iga-aastased hooldustööd, et mitte tekitada klientidele veelgi rohkem häireid pangateenustes.
- Swedbanki automaat Foto: Andras Kralla
Swedbanki klienditeenuste divisjoni juht Ulla Ilissoni sõnul ei sündinud otsus kergekäeliselt. „Meie eesmärk on tagada oma süsteemide töökindlus igal ajal ning taolised testid on selleks hädavajalikud. Lisaks kohustab meid selleks ka seadus. Kahjuks ei piirdunud tänased probleemid ainult ühe intsidendiga ning meil tuli vastu võtta otsus lükata testimine edasi,“ märkis Ilisson.
„Me ei saa lubada endale olukorda, kus kliendid on terve nädal otsa pidanud kannatama erinevatel põhjustel esinenud probleemide käes ning veel otsa tegema oma testid, mis samuti oleks kaasa toonud häireid kaardimaksetes ja internetipangas,“ selgitas Ilisson.
„Palume veelkord vabandust võimalike ebamugavuste pärast, mida erinevad katkestused meie klientidele tekitanud on,“ lisas Ilisson.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.